Jessicaklar.blogg.se

10 fakta om mig själv

Publicerad 2015-07-14 18:45:15 i Allmänt,

 
 
1. Jag har samanlagt ägt 3 kameror. Min första kamera var en digitalkamera som var ljusrosa. Den andra var en  systemkamera i märket olympius. Den tredje och nuvarande är en Canon EOS 650D, som då är en systemkamera.
 
2. Jag flyttade hemifrån för ungefär 3 månader sedan tillsammans med min kille.
 
3.Jag har tyckt om att rita/teckna sedan jag var väldigt liten. Då menar jag sedan första gången jag vart "presenterad" för papper och pennor.
 
4. Under tiden jag bodde hos mina föräldrar så har jag vuxit upp med både hund och katt.
 
5. Jag har ägt ett flertal mobiltelefoner (troligen upp mot 5 st, säkert fler), jag har endast haft sönder skärmen på en av dem och det var när jag gick i tredje året på gymnasiet och tappade den i betong-golv.
 
6. Jag är väldigt blyg och nervös av mig när det kommer till nya människor eller flera människor i grupp.
 
7. Jag var den i skolan som tyckte om lektionerna man skulle läsa böcker på, idag har jag läst både sveska och engelska böcker och tycker verkligen om att läsa. Jag kan sätta mig med musik i öronen och läsa en bok i mer än en timme utan några problem.
 
8. Musik är något jag alltid tyck om men inte vart sådär super bra på. Jag äger både en gitar och ett munspel och har spelat lite flöjt för kul skull hemma när jag var yngre. Sedan så hade man ämnet musik i grundskolan så då var det några fler instrument man fick spela.
 
9.Att välja en maträtt som favorit är klurit, men tacos är en av de godaste jag vet.
 
10. Jag har alltid vart kort av mig, när jag gick i 7an så var jag ca 1.53 cm lång och idag är jag strax under 1.60 cm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica Klar

Jag är en tjej på 19 år och är en blyg men glad tjej som tycker om att fotografera, teckna och även att läsa. Jag gick bageri/konditori linjen på gymnasiet och gick ut skolan sommaren 2015.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela